viernes, 7 de noviembre de 2014

12-Diario das Sesións

7/11/2014

No día de hoxe deume tempo a buscar videos que resuman a vida de Rosalia de Castro para poñelo por cachiños no blog e que axuden a ser mais ameno e entender mellor a sua vida, o que fixo...

PUNTUACIÓN: 3

14/11/2014


No día de hoxe non me deu tempo a moito xa que me confundín e fixen un power point en ver de subilo ao blog, e so me deu tempo a pasar un pouco ao blog e tamen busquei información do punto 5.

PUNTUACIÓN: 3

21/11/2014


No día de hoxe empezei o punto 6 e busquei información do 7.

PUNTUACIÓN: 2

28/11/2014


No día de hoxe busquei a información do punto 8 e 9, pero non me deu moito tempo xa que tiven que modificar cousas que me quedaron pendentes dos outros puntos..

PUNTUACIÓN: 3

No hay comentarios:

Publicar un comentario