viernes, 7 de noviembre de 2014

1- Eu son Rosalía de Castro.



Nacín en Santiago de Compostela  un 24 de febreiro de 1837 e por desgraza morín o  15 de xulio do 1875 en Padrón por mor dunha enfermidade que xa tiña de fai tempo o cancér  aos cuarenta e oitos anos na miña casa de Padrón  Son galega de nacemento e así considerome . 



Pasei a miña vida nunha casiña  do Camiño Novo agora na actualidade a calle Rosalía de Castro.  





Caseime con  Manuel Martínez Murguía, sabio cronista de Galicia. Ao ano seguinte do miño casamento tuve a miña primeira filla Alejandra a que seguiron os meusseguintes  6 fillos  . Nunca disfrutei dunha vida saludable e loite contra moitas enfermidades e con  moita carenza, vivin dedicadondo a miña vida ao hogar e a miña familia e nunca quixen nada de fama , manuel convenceume de que publicará as miñas obras . Por desgraza todos os meus fillos morreron antes ca min non tuve heredeiros

                                                          VIDEO SOBRE A MIÑA VIDA:
http://educacion.practicopedia.lainformacion.com/biografias/como-fue-la-vida-de-rosalia-de-castro-16724


                          Biografía Rosalia de Castro





No hay comentarios:

Publicar un comentario