viernes, 14 de noviembre de 2014

5-Pintame e Copiame.


*Esculturas:


Conxunto escultórico en Euskadi.
  





Estatua no Centro galego de Bos Aires.






Placa en Compostela.






Estatua na Alameda de Compostela.





Estatua en Ferrol.




Estatua en Lisboa.




Placa en Lugo.




Estatua en Lugo.




Estatua de Uruguai.




Estatua no paseo do espolón en Padrón.




Estatua en Pontevedra.



Estatua no parque de Galiza no Porto.




Estatua en Rianxo.




Estatua en Arxentina.




Estatua en Vigo.




*Pinturas:



Pintura feita  por Cardarelly en Santiago de Compostela 
no XIX.



Pintura feita por Encausse en Santiago de Compostela no XIX





Esta é unha pintura de cando era xoven pero non sei quen ma fixo.




Pintura realizada por Luis Sellier no XIX na Coruña.





Acuarela feita pola miña filla Alexandra.





Óleo por Brocos.



Pintura na que aparezco retratada coa miña familia, por Juan Palmeiro e en Padrón. 




Eu retratada morta por Ovidio Murguía.




Pintada por Jose María Fenollera en Compostela a finais do XIX.





Retrato meu ao óleo de Rosalía por Máximo Ramos en 1914.




Caricatura miña por Maside no 1952.




FONTE UTILIZADA: http://rosaliadecastro.org/rosalia/imaxes/

No hay comentarios:

Publicar un comentario